Tuesday, September 25, 2012

Si te shpetoni nga aknet?

Aknet jane nder problemet me shqetesuese me te cilin duhet te perballet pjesa me e madhe e adoleshenteve. Ajo c'ka i ben ato edhe me shqetesuese, eshte tendenca per t'i shtypur ne menyre qe t'i heqesh menjane, por ne te njejten kohe, infeksioni shpernahet neper te gjithe fytyre duke i hapur rrugen perhapjes se tyre ne faza te metejshme. Nese edhe ti qe po lexon ke probleme me akne, sado pak qe te kesh, mos vono dhe shko bej nje vizite tek dermatologu. Poashtu me rendesi eshte fakti qe shume per atyre qe perballen me aknet perdorin kremra kozmetike nga firma komerciale te cilet rezultojne te jene aspak te efektshem, keshtu qe te vetmet produkte qe duhet te perdorni jane ato te sygjeruara nga dermatologu, dhe jo ato qe u rekomandon shitesja e kozmetikes qe frekuentoni.
Pavaresisht kesaj, jane disa hapa qe t'i duhet t'i ndjekesh se bashku me mjekimin ne menyre qe ai te rezultoj i sukseshmem.
1. Ashtu sic e permenda dhe me pare: LARG DUART NGA FYTYRA. Nese do te kesh nje fytyre perfekte, mos e prek ate.
2. Laje fytyren cdo dy here ne dite: ne mengjes dhe ne darke para se te flini. Une rekomandoj "Avene Cleanance Ge"l ose "Eubos perberes natyral", dhe jo sapunin e magjishem Dove, i cili nese i hidhni nje sy paketimit eshte per duart, e jo per fytyren.
3. Djersini sa me shume! E di, e keni degjuar gjithandej qe sporti eshte i mire per gjithcka. Aknet nuk bejne perjashtim
4.  Do te heqesh qafe aknet, hiq qafe make-upin me pare. E di, ajo ndjesia qe te gjithe i kane syte tek fytyra jote jo-perfekte te irriton, por eshte me mire qe te t'i shohin aknet per pak kohe se sa te shohin shenjat e tyre per tere jeten.
5. Stresi nuk zgjidh asgje! Nese kjo ju ndihmon, Megan Fox, Miley Cirus, Victoria Becam dhe shume te tjere kane kaluar nje periudhe te tille.
Duke e mbyllur ketu postimin tim te pare ne kete blog, shpresoj qe te kalojme kendshem se bashku pergjate udhetimit tone drejt nje fytyre perfekte.

9 comments:

  1. Mireserdhe ne blogspot :) Te uroj sa me shume sukses me blogun tend dhe keshillat qe besoj do te jene te dobishme per te gjithe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shume faleminderit Aulona nga bota e ngjyrave! Te uroj dhe ty te njejten gje, megjithese ti je shume afer asaj qe sipas meje nje blogger shqiptare do e konsideronte sukses! :)

      Delete
  2. hallall ta baft zoti... si me pa ken doktor lkuret e ke ba...

    ReplyDelete
  3. Shume interesante pika 3. Mendoja se djersa kishte efektin e kundert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yndyra e teperte ne lekyre ka efektin e kundert, nderkohe qe te djersish nepermjet aktivitetit dhe ta largosh ate nga lekura nduhmon.

      Delete
  4. http://www.aveneusa.com/phys-ex-clean-ac-cleansing-cream/
    http://www.aveneusa.com/phys-ex-clean-ac-hydrating-cream/
    kam disa muaj qe i perdor dhe kan qene shume efektive..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eshte ne listen e produkteve qe ne do sygjerojme se shpejti per trajtimin e akneve.

      Delete
  5. Përshëndetje të gjithëve, emri im është Aisha Sadat, unë jam martuar për 20 vjet me burrin tim dhe kemi dy djem, Plakun një 16 dhe më të ri është 11 vjet. Burri im më donte shumë, por arriti në një pikë kur ai u përfshi në lidhje me një grua që është Bashkëpunëtori i saj. Asnjëherë nuk e imagjinoja, por disi qëndrimi i tij ndaj meje dhe fëmijëve ndryshoi, ardhja e tij e vonë nga puna më bëri të mendoj mbi çështjen, Edhe në përvjetorin tim të 20-të të Dasmës në mars, e mbaj veten larg seksit pasi premtojmë ta bëjmë atë në Dasma dita e përvjetorit, 15 ditë para përvjetorit të Dasmës ai rrëfeu se po ai kishte marrëdhënie seksuale me bashkëpunëtorin e tij.
    Ai e solli atë në shtratin tim kur isha jashtë punës, kjo do të thotë se ndjenjat e mia ishin plotësisht të pavlera ndaj tij, Gjendja ime mendore është plot agoni, unë mendoj se nuk mund ta harroj dhe ta rikuperoj dhimbjen, kjo grua ishte në kontroll të plotë të ajo dhe unë kurrë nuk kam dashur ta bëj atë me Dhunën, ajo dëshiron të fitojë mbi mua ndërsa është e divorcuar, ajo tha se ishte xheloze për marrëdhënien tonë dhe ajo do të më shkatërrojë duke marrë burrin tim. Unë duhej ta diskutoja me një mik që më kërkoi të gjeta një caster të mirë shqiptimi, para së gjithash kurrë nuk kam besuar në këtë Drejtshkrim të Cast, por duhet ta provoj derisa të takoj emailin e PROPHET NOSA UGO në internet se si ai ka ndihmuar shumë njerëz që të kthejnë ish-in e tyre dhe të ndihmojnë për të rregulluar marrëdhëniet dhe t'i bëjnë njerëzit të lumtur në marrëdhëniet e tyre dhe disa histori të tjera në lidhje me sëmundjen Shpirtërore.
    Unë ia shpjegova situatën time dhe ai më ndihmoi të kryeja disa lutje, disa barishte dhe rrënjë dhe një sakrificë të vogël që bëra, dhe brenda 7 ditësh ai u kthye të kërkojë falje dhe ishte thjesht si një mrekulli për mua, Unë jam i lumtur sot se ai më ndihmoi dhe unë mund të them me krenari se burri im tani është përsëri me mua dhe ai tani është i dashuruar me mua si kurrë më parë.
    A keni nevojë për ndonjë ndihmë në marrëdhëniet tuaja, si kthimi i burrit tuaj, gruaja, i dashuri, e dashura, fitimi i lotarive, kurimi bimor për sëmundje, HIV, STD, Astma, Arthrit, Fybroid, Stroke ose ndonjë lloj sëmundje, Problemi shpirtëror , Promovimi i Punës, Shikuesit që lexojnë postimin tim për të cilën keni nevojë për ndonjë ndihmë lidhur me ndonjë sfidë jetësore duhet të kontaktojnë PROPHET NOSA UGO dhe do të jeni të lumtur që bëtë.

    Email: karnataka.temple@gmail.com
    WhatsApp: +37258031247

    ReplyDelete